Lapkričio 15 dieną Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos Kintų filiale vyko netradicinė informacinių technologijų pamoka Kintų pagrindinės mokyklos trečiokams, atskubėjusiems į pamoką kartu su informacinių technologijų mokytoja Lina Valaite. Vaikai buvo supažindinti su planšetiniais kompiuteriais ir programėle „Kahoot“, pakviesti dalyvauti interaktyvioje viktorinoje  „Jei nežinau, tai sužinosiu“, kurios  metu kiekviena komanda atsakinėjo į klausimus individualiai, naudodamasi programėle „Kahoot“.

Šio žaidimo principas – testo klausimai, į kuriuos reikia atsakyti kuo greičiau ir teisingai, o rezultatai matomi projektoriuje iškart po kiekvieno klausimo. Žaidimas yra nesudėtingas ir labai azartiškas.

Jį vesti labai paprasta, kadangi visi rezultatai skaičiuojami automatiškai. Projektoriaus ekrane pasirodo klausimas ir keturi galimi atsakymai. Jie pateikti skirtingų spalvų langeliuose, pažymėtuose tam tikra geometrine figūra, kad žaidime galėtų dalyvauti spalvinės regos sutrikimų turintys žmonės.

Perskaitę klausimą žaidėjai planšetiniame kompiuteryje turėjo pasirinkti teisingą atsakymą, kuris atitiktų tą patį langelį, kaip ir projektoriaus ekrane. Viktorinos metu po kiekvieno klausimo visoms komandoms pasirinkus atsakymą, informacinių technologijų mokytoja ir bibliotekininkė aptarė klausimą ir atsakymą.

Interaktyvi pamoka buvo įdomi, moksleiviai papildė savo žinių bagažą.

 

Vitalija Vyšniauskienė,
Šilutės F. Bajoraičio viešosios bibliotekos
Kintų filialo vyresn. bibliotekininkė